Uitvoering

De uitvoering staat geheel in het teken van het uitsturen van het onderzoek. Dit onderdeel bestaat uit de volgende drie stappen:

1. Start meting

Bij het uitsturen van het onderzoek gaat een persoonlijke uitnodigingsmail naar het klantenbestand met daarin een link naar de online vragenlijst. De mails worden vanuit onze online omgeving, vanuit jouw naam, verstuurd.

2. Herinnering sturen

Zeven dagen na het uitsturen van de uitnodigingsmails sturen wij een herinneringsmail naar de uitgenodigde contacten die de vragenlijst nog niet hebben ingevuld. Dit geeft de response rate vaak nog een extra boost.

3. Sluiten van de vragenlijst.

Twee weken na het versturen van de uitnodigingsmail sluiten wij de vragenlijst. De respons die we tot die tijd hebben verkregen wordt gebruikt in de volgende stap: de analyse. Op basis hiervan wordt vervolgens een rapportage gemaakt en concrete aanbevelingen gedaan.

Ga naar analyse en rapportage

Navigatie

Contact

Neem contact op via:

info@alpharainbow.nl

+316 51 11 93 94

Willemskade 30, Zwolle

 

Download hier het e-book 'Maak van jouw klanten tevreden klanten'!

Vul je naam en e-mail in om het e-book in je mailbox te ontvangen.

Bedankt voor het aanvragen. Houd je mailbox in de gaten, het e-book wordt over een paar seconden verzonden!

Klanttevredenheid-tool-demo

Vraag nu je gratis demo account aan.

Neem een kijkje in onze klanttevredenheid tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.

Klanttevredenheid-tool-demo

Request your free demo account now!

Take a look at our customer satisfaction tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.