Over 

Over Michiel van Beek

Na mijn studie aan de TU-Delft ben ik met een soort U-bocht in de marketing terechtgekomen bij Unilever waar ik de essentie van marketing goed heb geleerd. Na drie business-units (Ola, Unox en Lever) ben ik overgestapt naar Coca-Cola om daar als marketing directeur voor Nederland en later als Vice President marketing voor Southern Africa aan de slag te gaan. Daar heb ik alles geleerd over destination planning, experimenteren met marketingplannen en vooral doorgaan met wat werkt en stoppen met wat niet werkt. Veel doen, veel proberen. Experimenteren levert veel op!

Bij beide bedrijven heb ik veel geleerd over hoe het moet, maar ook hoe het volgens mij niet moet. Teveel focus op uren maken en pushing to the limit. Terwijl als je in een flow zit en gefocust bent op wat er echt toe doet, je veel sneller, makkelijker en relaxter meer bereikt.

Dat heb ik goed in mijn oren geknoopt en als uitgangspunt gebruikt toen ik AlphaRainbow in het jaar 2000 begon.

Met AlphaRainbow wil ik mensen en bedrijven laten groeien in de breedste zin van het woord: persoonlijk, zakelijk, spiritueel, intellectueel, omzet-gerelateerd en geluk.

Het is mijn sterke overtuiging dat daar een aantal randvoorwaarden voor zijn.  Allereerst moet je ervoor zorgen dat een ieder in flow kan werken. Ofwel zorg ervoor dat je mensen op hun dooie gemak, keihard kunnen werken. Geen stress: dat blokkeert zoveel denkvermogen, innovatief vermogen en uithoudingsvermogen.

Vervolgens moet je ervoor zorgen dat je mensen laat focussen op de dingen die er echt toe doen. Daarom zijn alle producten en diensten van AlphaRainbow daarop gestoeld:

  • Deskresearch
  • Focusgroepen en interviews
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Medewerkertevredenheidsonderzoek
  • Positionering
  • Strategische marketing
  • Dashboarding
  • Marketingkalender

En tenslotte: work hard, play hard. Als je veel lol hebt met elkaar dan kom je tot het beste gezamenlijke resultaat op een basis van vertrouwen!

Vragen? Neem contact op met Michiel

Download hier het e-book 'Maak van jouw klanten tevreden klanten'!

Vul je naam en e-mail in om het e-book in je mailbox te ontvangen.

Bedankt voor het aanvragen. Houd je mailbox in de gaten, het e-book wordt over een paar seconden verzonden!

Klanttevredenheid-tool-demo

Vraag nu je gratis demo account aan.

Neem een kijkje in onze klanttevredenheid tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.

Klanttevredenheid-tool-demo

Request your free demo account now!

Take a look at our customer satisfaction tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.