Download ons e-book over klanttevredenheid

‘Maak van jouw klanten tevreden klanten’ is een informatief en vooral interessant e-book over het belang van tevreden klanten. Hoe weet je of jouw klanten tevreden zijn? Wat kun je doen om de tevredenheid van jouw klanten te verhogen? En hoe belangrijk is dit voor jouw bedrijf? Met dit e-book kun je direct aan de slag om jouw klanttevredenheid te verhogen.

 

Krijg inzicht in onder andere de volgende onderwerpen:

  • De invloed van tevreden klanten

  • De waarde van negatieve feedback

  • Klanttevredenheid als integraal onderdeel van jouw bedrijf

  • Het uitvoeren van gedegen klanttevredenheidsonderzoek

  • Het belang van verwachtingsmanagement om tevredenheid te verhogen

  • Belangrijke KPI’s die je klanttevredenheid weerspiegelen

  • De invloed van tevreden medewerkers

 

Download hier het e-book 'Maak van jouw klanten tevreden klanten'!

Vul je naam en e-mail in om het e-book in je mailbox te ontvangen.

Bedankt voor het aanvragen. Houd je mailbox in de gaten, het e-book wordt over een paar seconden verzonden!

Klanttevredenheid-tool-demo

Vraag nu je gratis demo account aan.

Neem een kijkje in onze klanttevredenheid tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.

Klanttevredenheid-tool-demo

Request your free demo account now!

Take a look at our customer satisfaction tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.