Voorbereiding

Bij de start van een klanttevredenheidsonderzoek stellen we eerst samen met de opdrachtgever een projectplanning op. Hierna begint de voorbereiding die verdeeld kan worden in drie onderdelen. Er kan voor gekozen worden om het onderzoek online, via de mail uit te sturen of af te nemen op locatie door middel van een zuil met tablet.

Opstellen van de vragenlijst

Een vaste vraagstructuur die bestaat uit de NPS-vraag met motivatie, ± 15 stellingen en een vraag om iets te veranderen. De vragenlijst wordt opgesteld op basis van: de input van de opdrachtgever, voorgaande onderzoeken, deskresearch en onze ervaring.

Compleet maken van de database

Het compleet maken en aanleveren van de database is een belangrijk onderdeel in de voorbereidingsfase. De database wordt via Excel aangeleverd en bevat informatie over de klanten naar wie de mailing wordt uitgestuurd.

Inrichten online omgeving

Voordat het onderzoek uitgestuurd kan worden, richten wij de online omgeving in. Hierbij kun je denken aan het inrichten van de rapportage levels en het uitsturen van testsurveys om te controleren of alles goed staat.

Ga naar uitvoering

Klanttevredenheid-tool-demo

Vraag nu je gratis demo account aan.

Neem een kijkje in onze klanttevredenheid tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.

Klanttevredenheid-tool-demo

Request your free demo account now!

Take a look at our customer satisfaction tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.