Klanttevredenheidsonderzoek

Doelgericht klanttevredenheid verhogen

De klanttevredenheid wordt bepaald door de ervaringen die klanten met jouw bedrijf hebben opgedaan. Maar waar moet je beginnen om dit doelgericht te verbeteren? Veel feedbackaanbieders bieden slechts een manier om feedback te verzamelen. Hierdoor word je overspoeld met klantenfeedback, zonder dat je weet waar je moet beginnen. Bij AlphaRainbow krijg je concrete, fact based aanbevelingen. Wij zorgen ervoor dat feedback niet alleen verzameld wordt, maar dat er ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt.

Concrete aanbevelingen door statistische analyses

Met behulp van statistische analyses identificeren wij de knoppen waar je aan moet draaien. Dit zijn de knoppen die de meeste impact hebben op de tevredenheid van je klanten; ook wel de drijfveren genoemd. Hierdoor kun je focussen op de activiteiten die de meeste impact hebben. De resultaten worden in een compact rapport aangeleverd en samengevat op één pagina, de One Pager.

Doelgericht klanttevredenheid verhogen

Voorbereiding

Uitvoering

Analyse

Implementatie

‘Focus op de activiteiten die de meeste impact hebben.’

Realtime inzicht in de resultaten

Onze online tool is een essentieel onderdeel bij het klanttevredenheidsonderzoek. Hier kan worden ingelogd om realtime de resultaten van het onderzoek te bekijken. Daarnaast bevat deze vele andere features, bijvoorbeeld:

De mogelijkheid om non-respondenten in te zien en een herinnering te sturen

Zeer gedetailleerde informatie per respondent om snel actie te kunnen ondernemen

Ongelimiteerd aantal rapportage niveaus en de mogelijkheid om deze met elkaar te vergelijken

Snel en gemakkelijk scores inzien op gebruikersniveau

Het aanpassen van de rechten per gebruiker

Samenvatting van de resultaten in pdf

De mogelijkheid tot ‘closing the loop’ in de tool

Waarom klanttevredenheidsonderzoek door AlphaRainbow?

Concrete aanbevelingen

De uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek worden omgezet in concrete, actiegerichte aanbevelingen.

Integrale aanpak

Wij voeren het gehele proces voor je uit, van A tot Z.

Statistische analyse om drijfveren te bepalen

Door de drijfveren te achterhalen weet je waar je je op moet focussen om de klanttevredenheid te verhogen.

Uitgebreide online software

Een online tool die realtime inzicht biedt in de resultaten.

Bewezen vraagstructuur

Onze vragenlijsten voldoen aan een bewezen vraagstructuur. Relevante feedback in minder dan drie minuten.

Wereldwijd opererend

ervaring in meer dan 80 landen in meer dan 20 talen.

AlphaRainbow voert niet alleen het klanttevredenheidsonderzoek voor je uit, wij bieden ook ondersteuning om de resultaten te implementeren in de gehele organisatie door bijvoorbeeld het geven van workshops. We hebben veel bedrijven mogen begeleiden bij het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken. Voorbeelden zijn Greif, Sappi, Burgers’ Zoo, Apenheul, Het Nationale Park De Hoge Veluwe en Dunlop.

Vragen? Neem contact op met AlphaRainbow

Navigatie

Contact

Neem contact op via:

info@alpharainbow.nl

+316 51 11 93 94

Willemskade 30, Zwolle

 

Klanttevredenheid-tool-demo

Vraag nu je gratis demo account aan.

Neem een kijkje in onze klanttevredenheid tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.

Klanttevredenheid-tool-demo

Request your free demo account now!

Take a look at our customer satisfaction tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.