Diensten
Wat wij voor u kunnen betekenen
Klanttevredenheids
onderzoek
Wij voeren het gehele onderzoek uit en bepalen op basis van statistische analyses waarop je je moet focussen.
Focusgroepen
Een kwalitatieve onderzoeksmethode waarbij 6 tot 8 personen worden uitgenodigd voor een interactief groepsgesprek.
Interviews
Een kwalitatieve onderzoeksmethode waarbij één op één interviews worden gehouden om achter meningen van respondenten te komen.
Deskresearch
Een vorm van onderzoek dat achter het bureau wordt gedaan om achter nieuwe inzichten te komen.
Positionerings
advies
Het bepalen van een onderscheidende positie ten opzichte van de concurrenten die relevant is voor jouw klanten.
Strategisch
marketingadvies
Een strategisch marketingplan op A3 waarmee de activiteiten voor de komende jaren worden bepaald.
Dashboarding
In één oogopslag inzicht in de belangrijkste prestatie-indicatoren die relevant zijn voor jouw bedrijf.
Marketing
kalender
Een marketingkalender zorgt ervoor dat de marketingactiviteiten op een structurele manier worden gepland en uitgevoerd.
Coaching
Persoonlijke ondersteuning voor zowel ervaren als nieuwe managers om beter marktgericht te ondernemen.