Waarom minder doen vaak beter is…

Waarom minder doen vaak beter is…

Waarom minder doen vaak beter is… Vind je ook dat je alle klanten de aandacht moet geven die zij verdienen? Vind je ook dat je in alle (deel-) markten moet investeren om groei te realiseren? Vind je ook dat je passende producten moet bieden voor al je klanten? En vind...
Focus door het gebruik van statistiek

Focus door het gebruik van statistiek

Focus door het gebruik van statistiek Met het meten van klanttevredenheid zet je als bedrijf een stap in de goede richting. Klanttevredenheid meten is één, maar hoe weet je nou op welke elementen je echt de focus moet leggen? Dat is ook best lastig. Wat je zou kunnen...
Wat is de Net Promoter Score?

Wat is de Net Promoter Score?

Wat is de Net Promoter Score? De Net Promoter Score (NPS) heeft zich bewezen als een krachtige tool om de klanttevredenheid of klantloyaliteit te meten. Hoe hoger deze score, hoe tevredener en loyaler de klanten en gebruikers zijn. In deze blog vertellen we je alles...
Wat is klanttevredenheids onderzoek?

Wat is klanttevredenheids onderzoek?

Wat is klanttevredenheids onderzoek? Hoe tevreden zijn jouw klanten over jouw bedrijf? Klanttevredenheid is een van de belangrijkste prestatie indicatoren van een bedrijf. De klanttevredenheid wordt door een aantal aspecten bepaald. Deze aspecten verschillen per...
5 tips om door te pakken met je klanttevredenheids onderzoek

5 tips om door te pakken met je klanttevredenheids onderzoek

5 tips om door te pakken met je klanttevredenheids onderzoek Door het kopen van een weegschaal val je nog niet af. Je hebt de weegschaal gekocht, gaat erop staan en doet de nulmeting. Om je gewicht te veranderen zul je een plan moeten hebben en dit structureel moeten...
Close the loop, hoe werkt dat?

Close the loop, hoe werkt dat?

Close the loop, hoe werkt dat? Nadat je een klanttevredenheidsonderzoek hebt gedaan doe je er heel verstandig aan om aan closing the loop the doen. Maar wat betekent deze term en hoe werkt het? Wat is closing the loop? Closing the loop is een proces waarbij je direct...
Hoe stel je een goede enquête op?

Hoe stel je een goede enquête op?

Hoe stel je een goede enquête op? Het opstellen van een goede stellingenlijst en dus een enquête is een uitdaging op zich. Wat wil je precies weten en wat wil je bereiken met je enquête? Vooropgesteld, een stellingenlijst die de ervaringen van respondenten voor 100%...
Hoe geef je resultaten goed weer op een dashboard?

Hoe geef je resultaten goed weer op een dashboard?

Hoe geef je resultaten goed weer op een dashboard? In het dagelijkse leven maken we vaak, zonder het door te hebben, gebruik van dashboarding. Denk hierbij aan het dashboard van Google Analytics of de dashboard van Fitbit. Werken met een dashboard biedt veel...
6 tips om klanttevredenheid snel te verhogen

6 tips om klanttevredenheid snel te verhogen

6 tips om klanttevredenheid snel te verhogen Klanttevredenheid meten en met name het verhogen hiervan wordt steeds belangrijker. Daarom is dit vaker een terugkerend onderwerp op de agenda’s van bedrijven. Men realiseert zich dat een hoge klanttevredenheid serieus kan...
11 tips voor meer responses

11 tips voor meer responses

11 tips voor meer responses Een representatief klanttevredenheidsonderzoek valt of staat met een hoge respons. De motivaties op al deze Net Promoter Scores (open antwoorden) bieden je daarnaast nog eens een schat aan waardevolle inzichten. Hoe zorg je ervoor dat...
Klanttevredenheid-tool-demo

Vraag nu je gratis demo account aan.

Neem een kijkje in onze klanttevredenheid tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.

Klanttevredenheid-tool-demo

Request your free demo account now!

Take a look at our customer satisfaction tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.