Blog

Dashboard
Dashboarding: Hoe geef je goed resultaten weer
De promoters, de ambassadeurs van je bedrijf. Het zijn de mensen die jouw bedrijf zeer waarschijnlijk zullen aanbevelen. Promoters hebben een aantal positieve, bewezen* eigenschappen die voor economische groei kunnen zorgen.
Boost response rate
11 tips voor meer responses
De promoters, de ambassadeurs van je bedrijf. Het zijn de mensen die jouw bedrijf zeer waarschijnlijk zullen aanbevelen. Promoters hebben een aantal positieve, bewezen* eigenschappen die voor economische groei kunnen zorgen.
clark-tibbs-367075-unsplash
Wat is de Net Promoter Score?
De Net Promoter Score (NPS) heeft zich bewezen als een krachtige tool om de klanttevredenheid of klantloyaliteit te meten. Hoe hoger deze score, hoe tevredener en loyaler de klanten en gebruikers zijn. In deze blog vertellen we je alles over de Net Promoter Score.
austin-chan-275638-unsplash
5 redenen om klanten feedback te meten
De laatste jaren is er een verschuiving van product gerichte marketing naar service gerichte  marketing te zien. Er wordt steeds meer nadruk gelegd op de service richting de klant en het aftersales proces wordt daarbij steeds belangrijker. De klant staat steeds meer centraal.