BLOG

Hand 5
5 tips om door te pakken met je KTO onderzoek
Door het kopen van een weegschaal val je nog niet af. Je hebt de weegschaal gekocht en je hebt een nulmeting gedaan. Om je gewicht te veranderen zul je een plan moeten hebben en dit structureel moeten uitvoeren. Bij een klanttevredenheidsonderzoek werkt het niet veel anders.
Closing
Close the loop, hoe werkt dat?
Closing the loop is een proces waarbij je direct reageert op de feedback van je klanten. Een bedrijf dat op een doortastende manier omgaat met de feedback die ze krijgen, geeft klanten het gevoel dat er écht om ze wordt gegeven. Een klant ziet dat eventuele klachten opgelost worden en zal sneller terugkomen.
Vragenlijstnew
Hoe stel je een goede enquête op?
Het opstellen van een goede stellingenlijst en dus een enquête is een uitdaging op zich. Wat wil je precies weten en wat wil je bereiken met je enquête? Vooropgesteld, een stellingenlijst die de ervaringen van respondenten voor 100% verklaard is praktisch onhaalbaar.
Dashboard
Dashboarding: Hoe geef je goed resultaten weer
In het dagelijkse leven maken we vaak, zonder het door te hebben, gebruik van dashboarding. Denk hierbij aan het dashboard van Google Analytics of de dashboard van Fitbit. Werken met een dashboard biedt veel voordelen, maar hoe geef je nu goed de resultaten weer in een dashboard?
Boost response rate
11 tips voor meer responses
De promoters, de ambassadeurs van je bedrijf. Het zijn de mensen die jouw bedrijf zeer waarschijnlijk zullen aanbevelen. Promoters hebben een aantal positieve, bewezen* eigenschappen die voor economische groei kunnen zorgen.
clark-tibbs-367075-unsplash
Wat is de Net Promoter Score?
De Net Promoter Score (NPS) heeft zich bewezen als een krachtige tool om de klanttevredenheid of klantloyaliteit te meten. Hoe hoger deze score, hoe tevredener en loyaler de klanten en gebruikers zijn. In deze blog vertellen we je alles over de Net Promoter Score.