Analyse en rapportage

Na de uitvoering komen we aan bij een belangrijk onderdeel: de analyse. Hierna wordt een rapportage  opgemaakt en geven wij concrete aanbevelingen.

1. Analyse

Na het uitvoeren van het onderzoek, gaan wij de data analyseren. Dit doen wij door middel van zeer geavanceerde analysemethoden. Door middel van deze analyses kunnen wij bepalen welke elementen echt van belang zijn voor de klanttevredenheid.

2. Rapportage en aanbevelingen

De resultaten van het onderzoek worden op totaal niveau gerapporteerd en samengevat op één pagina, de One Pager. Alle individuele input is beschikbaar voor inzage in onze online omgeving.

3. Closing the loop

De uitkomsten van het onderzoek zijn bekend en de aanbevelingen zijn opgezet. Zorg voor een goede follow-up van de resultaten. Een goede closing the loop procedure heeft verschillende voordelen voor je klanten.

Ga naar implementatie

Navigatie

Contact

Neem contact op via:

info@alpharainbow.nl

+316 51 11 93 94

Willemskade 30, Zwolle

 

Download hier het e-book 'Maak van jouw klanten tevreden klanten'!

Vul je naam en e-mail in om het e-book in je mailbox te ontvangen.

Bedankt voor het aanvragen. Houd je mailbox in de gaten, het e-book wordt over een paar seconden verzonden!

Klanttevredenheid-tool-demo

Vraag nu je gratis demo account aan.

Neem een kijkje in onze klanttevredenheid tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.

Klanttevredenheid-tool-demo

Request your free demo account now!

Take a look at our customer satisfaction tool

Bedankt voor je aanvraag. Wij sturen je zo snel mogelijk jouw persoonlijke login gegevens.